Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(492)
Katalog zbiorów
(76)
Forma i typ
E-booki
(348)
Audiobooki
(145)
Książki
(75)
Poradniki i przewodniki
(24)
Proza
(20)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(68)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(21)
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
(41)
Audiobooki
(1)
Filia Kliniska Wielkie
(6)
Filia Lubczyna
(1)
Autor
Fihel Marta
(54)
Komerski Grzegorz
(52)
Tracy Brian
(43)
Jemielniak Dariusz
(38)
Blanchard Ken
(21)
Jażyński Marcin
(12)
Drummer Agnieszka
(9)
Maxwell John C
(9)
Lencioni Patrick
(8)
Polak Maciej
(8)
Montgomery Lucy Maud
(7)
Austen Jane
(6)
Cain Susan
(6)
Sarnacka-Smith Anna
(6)
Tracy Brian (1944- )
(6)
Budzyński Wojciech
(5)
Doroba Anita
(5)
Ferriss Timothy
(5)
Heath Chip
(5)
Kozak Robert
(5)
McKeown Greg
(5)
Święcki Adam
(5)
Brown Brene
(4)
Dawson Roger
(4)
Gasper Dorota
(4)
Kawszyn Roman
(4)
Kozyra Beata
(4)
Lipa Michał
(4)
Orwell George
(4)
Roman Paul
(4)
Scott Kim
(4)
Szaran Adam
(4)
Szpringer Włodzimierz
(4)
Walendowicz MichaĹé
(4)
Waszkiewicz Marian J
(4)
Witkowska Magda
(4)
Białopiotrowicz Grażyna
(3)
Brené Brown
(3)
Brian Tracy
(3)
Chandler M. Tamra
(3)
Chimkowska Angelika
(3)
Doyle Arthur Conan
(3)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Edwards Jim
(3)
Fitzgerald Francis Scott
(3)
Grealish Laura Dowling
(3)
Heath Dan
(3)
Jones Phil M
(3)
Kieżun Witold
(3)
Kowalczyk Marcin
(3)
Müller Philipp J
(3)
Orloff Judith
(3)
Pawłowska-Szawara Ewelina
(3)
Rodzik-Sambierska Izabella
(3)
Sochal Agnieszka
(3)
Strutzel Dan
(3)
Wikiera Artur
(3)
Żak Rafał
(3)
Aaker Jennifer
(2)
Alcott Louisa May
(2)
Andersen Hans Christian
(2)
Andrzejewski Mariusz
(2)
Anita Cleare
(2)
Arden Ron
(2)
Bagdonas Naomi
(2)
Barker Eric
(2)
Barrie James Mattew
(2)
Baum Lyman Frank
(2)
Berger Jonah
(2)
Blanchard Marjorie
(2)
Boehnke Richard
(2)
Burnett Frances Hodgson
(2)
Burrows Hal
(2)
Carew Donald
(2)
Carroll Lewis
(2)
Catmull Ed
(2)
Cohen June
(2)
Conley Randy
(2)
Conrad Joseph
(2)
Dickens Charles
(2)
Doron Eyal
(2)
Dudek Agnieszka
(2)
Dumas John Lee
(2)
Edington D.W
(2)
Elżbieta Żurek
(2)
Ferriss Timothy (1978- )
(2)
Galloway Scott
(2)
Gerber Michael E
(2)
Goggins Aidan
(2)
Gomes Jean
(2)
Gordon Jon
(2)
Grant Adam
(2)
Grazier Peter
(2)
Guerra Maya Arenas
(2)
Hawn Goldie
(2)
Hoffman Reid
(2)
Holden Wendy
(2)
Hollis Rachel
(2)
Hoskins Rob
(2)
Hsieh Tony
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(316)
2010 - 2019
(241)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(564)
Szwecja
(1)
Język
polski
(560)
nieznany (po)
(6)
nieznany (a0)
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Dorośli
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
18+
(1)
Dyrektorzy
(1)
Handlowcy
(1)
Liderzy
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(12)
Sukces
(8)
Samorealizacja
(7)
Marketing
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Przywództwo
(5)
Menedżerowie
(4)
Psychologia
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Finanse osobiste
(3)
Innowacje
(3)
Jakość życia
(3)
Konsumenci
(3)
Negocjacje
(3)
Praca
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Sprzedaż
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Decyzje
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Inwestycje
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Kreatywność
(2)
Lider
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Motywacja
(2)
Mózg
(2)
Obsługa klienta
(2)
Odżywianie
(2)
Organizacja pracy
(2)
Osobowość
(2)
Pamięć
(2)
Pewność siebie
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Reklama
(2)
Samopoznanie
(2)
Styl życia
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Współdziałanie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zdolności
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
Aktorzy amerykańscy
(1)
Algorytmy
(1)
Analiza ilościowa
(1)
Apple Inc
(1)
Aspiracje
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Autorytet
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bezpieczeństwo psychiczne
(1)
Bezpieczeństwo psychologiczne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biografia
(1)
Biznes
(1)
Bogactwo
(1)
Brandcasting
(1)
Budżet czasu
(1)
Cel (psychologia)
(1)
Cele życiowe
(1)
Celebryci
(1)
Charyzma (cecha osobowości)
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Czas pracy
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dotyk
(1)
Doświadczenie emocjonalne
(1)
Dyskryminacja
(1)
Dług
(1)
Ekonomia
(1)
Eksperymentowanie
(1)
Embraer
(1)
Emisja obligacji
(1)
Etyka
(1)
Film amerykański
(1)
Finanse
(1)
Firma
(1)
Ford Motor Company
(1)
Gilbreth, Frank Bunker (1868-1924)
(1)
Gilbreth, Lilian Moller (1878-1972)
(1)
Gracz zespołowy
(1)
Głos
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Handlowcy
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Hollywood (Los Angeles ; część miasta)
(1)
Inflacja
(1)
Influencer marketing
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(34)
Opracowanie
(5)
Poradniki
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Biografie
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Romans
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Praca, kariera, pieniądze
(11)
Psychologia
(8)
Rozwój osobisty
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
568 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 61
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane. Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, pokazuje, jak oddziaływanie społeczne przyczynia się do sukcesu produktów, usług czy zachowań. Wraz ze swoim zespołem Berger wyodrębnił sześć kluczowych elementów STEPPS, które sprawiają, że pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć cech viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są przez skojarzenia, same wywołują emocje, są jawne oraz mają praktyczną wartość, a także dają się wpleść w opowieść. Książka "Efekt viralowy" zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. A przede wszystkim znajdziesz w tej książce konkretne i skuteczne techniki, pozwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdążyć przed hakerem : jak przygotować firmę na cyberatak / Jakub Bojanowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 371 stron ; 24 cm.
Po przeczytaniu tej książki: 1. Dowiesz się, w jaki sposób hakerzy wybierają swoje ofiary, jak działają i jaką mają motywację. 2. Zidentyfikujesz zasoby informatyczne firmy, które są szczególnie narażone na cyberzagrożenia. 3. Poznasz standardy i kanony dobrej praktyki w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji. 4. Dowiesz się, jak kadra menadżerska powinna współpracować z fachowcami technicznymi i specjalistami od bezpieczeństwa, aby wspierać rozwój biznesu. 5. Zrozumiesz, w jaki sposób i dlaczego pieniądz elektroniczny i systemy płatności on-line są narażone na ataki hakerów i dlaczego stosowane w tym obszarze zabezpieczenia i technologie muszą być cały czas rozwijane. 6. Poznasz działania, które należy podejmować, aby ataki hakerów wykrywać odpowiednio wcześnie i ograniczać ich negatywne skutki. 7. Dowiesz się, jak postępować, aby w sytuacji, kiedy firma jest ofiarą cyberataku, swoimi działaniami nie pogłębiać kryzysu i zachować swój wizerunek sprawnego i kompetentnego menadżera, który jest w stanie sprostać nawet tak trudnemu wyzwaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Z tej ksiązki dowiesz się dlaczego w pracy nie chodzi tylko o to, w czym jesteś dobry, a w czym kiepski, jak prawidłowo określić swoje mocne strony, co robić, aby coraz więcej czasu poświęcać na zadania, które cię rozwijają, a coraz mniej na te, które obniżają twoją skuteczność, jak w rozmowie z szefem i współpracownikami podkreślać swoje talenty i nie sprawiać wrażenia, że się chwalisz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback. Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju. Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami ciała i umysłu, które mogą utrudniać komunikację i nadwyrężać zaufanie. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi. Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz zespół – zespół, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska. Analizując zachowania ludzi, których określają mianem Poszukiwaczy, Odbiorców i Udzielających, pokazują, jak można skutecznie używać informacji zwrotnej w naszej codziennej pracy. Ich książka Feedback (i inne brzydkie słowa) to praktyczny i odważny przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i dostrzec w nim skuteczne narzędzie motywacyjno-aktywizujące. M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish obalają szkodliwe mity i dają nam konkretne narzędzia, które pozwalają na budowę przejrzystych, celnych i konstruktywnych komunikatów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / MT Biznes)
(Zarządzanie / MT Biznes)
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI. Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny. Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa. To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Metody podejmowania decyzji
Definiowanie problemu
Zbieranie i ocena informacji
Intuicyjne podejmowanie decyzji
Podejmowanie decyzji w oparciu o logikę
Grupowe podejmowanie decyzji
Bariery w podejmowaniu trafnych decyzji
Osobowość a podejmowanie decyzji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bezpieczeństwo psychologiczne a efektywność zespołu Szczególnie w dzisiejszej gospodarce opartej na wiedzy tradycyjna kultura „dopasowywania się” i „kontynuowania” oznacza zagładę. Dziś sukces wymaga ciągłego napływu nowych pomysłów, zdolności do poszukiwania rozwiązań i krytycznego myślenia. Profesor Harvard Business School, autorka niniejszej książki, Amy C. Edmondson, już w 1999 roku przeprowadziła badania, pokazujące, że psychologiczne bezpieczeństwo podnosi wydajność zespołów. Spopularyzował je projekt „Arystoteles”, przeprowadzony przez Google, który wykazał, że jest ono głównym czynnikiem, dzięki któremu pracownicy są gotowi podjąć ryzyko, zgłaszają i realizują ambitne pomysły. Praca bez lęku Niniejsza książka krok po kroku pokazuje, jak stworzyć organizację bez lęku – taką, w której każdy może być w pracy sobą, wnosić swój wkład, rozwijać się, świetnie funkcjonować i współpracować, by uzyskiwać znakomite rezultaty. Jak zbudować kulturę organizacyjną, która sprzyja kreatywności, rozwojowi i efektywności. Jak stawiając na bezpieczeństwo psychiczne w swoim zespole lub organizacji, zyskać przewagę konkurencyjną na rynku. Znajdziemy w niej zarówno liczne wnioski z badań przeprowadzonych przez autorkę, jak i ponad 20 analiz case study dotyczących typowych błędów (m.in. Volkswagen, Wells Fargo, Nokia) oraz skutecznych rozwiązań (m.in. Pixar Animation Studios, Google) pozwalających tworzyć środowisko pracy, w którym ludzie mogą się uczyć, wprowadzać innowacje i rozwijać się. Amy C. Edmondson przygląda się też znanym firmom, w których lęk w miejscu pracy przyczynił się do powstania iluzji sukcesu, a tym samym opóźnił odkrywanie istniejących problemów, co w rezultacie doprowadziło do porażki, której można było uniknąć. Zatrudnianie utalentowanych osób nie wystarcza Liderzy, którym zależy na uwolnieniu indywidualnych i zbiorowych talentów, znajdą w Firmie bez lęku konkretne wskazówki i narzędzia pozwalające stworzyć atmosferę bezpieczeństwa psychologicznego, w której pracownicy mogą swobodnie przedstawiać swoje pomysły, dzielić się informacjami i zgłaszać błędy. I choć tworzenie bezpiecznego środowiska pracy wymaga wysiłku i umiejętności, jest podstawą do uzyskania wysokiej efektywności w świecie VUCA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji - copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt. Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami - od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny. Fakt 1: Świetny copywriting = wspaniałe życie, pieniądze i wolność! Fakt 2: Słaby copywriting = ciągła walka o przetrwanie i brak pieniędzy! Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Audiobooki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później - nie musisz czekać. Co więcej, jest wiele powodów, by nie czekać, szczególnie w tych nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych. O czymkolwiek byś nie marzył - ucieczce od wyścigu szczurów, wspaniałych podróżach po świecie, miesięcznym pięciocyfrowym dochodzie bez żadnego zaangażowania lub tylko o pełniejszym życiu, w większym stopniu wolnym od pracy - ta książka jest dla ciebie przewodnikiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Przez ostatnie dwa lata autor bestsellerów „New York Timesa” Tim Ferriss poznawał zwyczaje i narzędzia ludzi sukcesu z całego świata. Dzięki zdobytej wiedzy zdołał podwoić swoje dochody, stał się bardziej elastyczny i szczęśliwszy. „Narzędzia tytanów” zawierają najciekawsze spostrzeżenia i fragmenty notatek ze spotkań z tymi wyjątkowymi ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inteligencja nie tylko nie jest lekiem na całe zło, ale też bywa wręcz klątwą. Ludzie wprawni w sztuce myślenia mają często kłopot z weryfikacją swoich poglądów. Im ktoś jest bardziej błyskotliwy, tym większe może mieć trudności z dostrzeżeniem własnych ograniczeń. Tymczasem w szybko zmieniającym się świecie bardziej liczą się inne umiejętności poznawcze, a mianowicie zdolność do weryfikacji przyjętych założeń i pozbywanie się nieaktualnych informacji. Pomyśl jeszcze raz Adam Grant, profesor Wharton School, autor bestsellera Buntownicy oraz gwiazda konferencji TED, którego wystąpienia obejrzało ponad 25 mln odbiorców, w swojej nowej książce wziął na warsztat ważną sztukę weryfikacji własnego zdania i refleksji nad słusznością wyznawanych poglądów. Czytając jego Leniwy umysł, dowiesz się m.in., dlaczego wybiegającym myślami w przyszłość przedsiębiorcom zdarza się ugrzęznąć w przeszłości; dlaczego noblista cieszy się, że się pomylił; co robi międzynarodowy mistrz sztuki dyskutowania, aby przeforsować swoje argumenty, jak oscarowy reżyser prowadzi produktywne kłótnie, a także jak zbudować w firmie kulturę uczenia się i gotowość do weryfikacji nawet najlepiej nakreślonych planów. Warto wiedzieć, czego się nie wie Ta książka pomaga zinternalizować sobie wszystko, co większość z nas już instynktownie wie. To zaproszenie do wyzbycia się poglądów, które nam już nie służą. To zachęta do tego, aby uwolnić się od nieracjonalnego przywiązania do stałości, a na pierwszy plan wydobyć elastyczność myślenia, ciekawość i owartość umysłu. Bo opanowanie trudnej sztuki weryfikacji dotychczasowych poglądów i decyzji zdecydowanie pozwoli zwiększyć nasze szanse na osiągnięcie sukcesu w pracy i szczęścia w życiu. *** To jest to! To jest książka, jakiej nam dziś potrzeba. Tak – żeby się czegoś nauczyć, trzeba się skupić. Jeszcze większy wysiłek trzeba jednak podjąć, żeby się czegoś oduczyć i nauczyć na nowo. Do tego trzeba wyrzec się wygody i wykazać się odwagą. Leniwy umysł to książka, w której Adam Grant wplata wiedzę naukową w kanwę opowieści. W ten sposób chce nam pomóc podtrzymać kondycję intelektualną i emocjonalną, abyśmy nie zatracili ciekawości wobec świata i byli w stanie aktywnie go zmieniać. Jeszcze nigdy dotąd z taką radością nie myślałam o tym, czego nie wiem. Brené Brown, Ph.D., autorka bestsellera Odwaga w przywództwie Adam Grant w przekonujący sposób wyjaśnia, że jeśli tylko zdołamy z pokorą i dociekliwością przyjrzeć się własnym przekonaniom, to zawsze będziemy w stanie wymyślić siebie na nowo. Czytając Leniwy umysł, dowiedziałem się, co robią ludzie dokonujący wielkich rzeczy w sferze teorii i praktyki, aby pomimo ogromu wiedzy i doświadczenia na zawsze pozostać uczniami w szkole życia. M. Night Shyamalan, reżyser filmów The Sixth Sense oraz Split Adam Grant uważa, że zachowywanie otwartego umysłu to umiejętność, którą można posiąść. Nikt nie potrafiłby nauczyć tej niesamowicie cennej umiejętności lepiej niż autor tej uroczej i błyskotliwej książki. Niesamowite spostrzeżenia w niej zawarte z pewnością skłonią czytelników do weryfikacji wielu swoich poglądów i ponownego przemyślenia najważniejszych decyzji. Daniel Kahneman, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii, autor książki Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym W świecie agresywnej pewności najnowsza książka Adama Granta wyróżnia się orzeźwiającym przyzwoleniem na pokorną otwartość umysłu. Leniwy umysł to zbiór mocnych argumentów przemawiających za tym, żeby przemyśleć to, co już wiemy. To nie tylko potencjalnie przydatna lekcja. To może być lekcja nieodzowna! „Financial Times” *** ADAM GRANT zajmuje się psychologią organizacji w Wharton School, gdzie od siedmiu lat plasuje się na czele rankingu najlepszych wykładowców. Jego książki sprzedają się w milionach egzemplarzy, jego wystąpienia z konferencji TED zostały odtworzone już ponad 25 milionów razy, a jego podcast WorkLife with Adam Grant bije rekordy frekwencyjne. Jego pionierskie badania inspirują ludzi do weryfikacji zupełnie podstawowych założeń na temat motywacji, szczodrości i kreatywności. Uważany jest za jednego z najważniejszych teoretyków zarządzania, znalazł się na liście 40 under 40 prowadzonej przez „Fortune”. American Psychological Association oraz National Science Foundation uhonorowały go nagrodami za dokonania naukowe. Grant ukończył studia licencjackie na Harvard University, a doktorat robił na University of Michigan. Startował w amerykańskich igrzyskach olimpijskich dla młodzieży w skokach do wody z trampoliny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych - wypożyczenie krótkoterminowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej